Zaczynamy...

24 stycznia

Follow my blog with Bloglovin Decyzję o założeniu bloga podejmowałam od około roku. Zawsze było "coś" co sprawiało, że odkładałam to "na później". Zastanawiałam się czy w ogóle warto bo przecież blogów ciekawych, oryginalnych, szybko wpadających zarówno w oko jak i w ucho jest całe mnóstwo, ale w końcu podjęłam decyzję i jest pierwszy (i nie ostatni ;)) post. Duża w tym zasługa kilku osób, które mi kibicują :) Z czasem na pewno pojawicie się tutaj ;) 


Parę słów o Nas: Ja - Iwona, obecnie pełnoetatowa mama, żona, autorka bloga, Paweł - tata, mąż, no i Madzia - córeczka mamusi i tatusia a może raczej tatusia i mamusi :) pełna energii jak przystało na 2,5 latkę, tysiąc pomysłów na minutę, zrobienie jej dobrego zdjęcia to niczym trafienie szóstki w totka :) dusza towarzystwa.  

O czym będę pisać? O wszystkim. Pokażę Wam trochę Naszego codziennego życia, zabaw, radości, spacerów, kuchni, ulubionych miejsc. Wszystko w swoim czasie. Kiedy planowałam pisanie bloga wiedziałam jakie będą tematy, opisy czy zdjęcia. A teraz... mam pustkę :) Ale spokojnie to chwilowa pustka, tak szybko jak pomysły uciekły mam nadzieję, że pojawią się z powrotem. 

Pewnie zastanawiacie się skąd pomysł na nazwę bloga... Potrzymam Was trochę w niepewności... ;)

A więc zaczynamy...



Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram