Kosmetyczny hit!

20 stycznia

Zastanów się przez chwilę ile razy zdarzało Ci się stać przed lustrem dobre kilkanaście minut, starannie malować na ważne spotkanie, randkę czy po prostu święto? A teraz zastanów się ile razy zdarzało Ci się malować przez kilkanaście minut i po około dwóch - trzech godzinach, kiedy spoglądałaś w lustro miałaś ochotę krzyczeć, krzyczeć dlatego, że Twoje ulubione cienie za 40 zł czy nawet za 10 :P zrolowały Ci się "niechcący" na powiece pod wpływem temperatury czy stresu. 

Osobiście miałam z tym ogromny problem. I chociaż nie używam cieni mocno ciemnych to nawet te naturalne nie dawały rady przy mojej cerze :/ Dokładnie po dwóch, trzech godzinach mogłam makijaż zmyć i zacząć od nowa... Kolejne kilkanaście minut przed lustrem? Tego nawet najbardziej cierpliwy facet nie jest w stanie znieść! I tak trwałam z moim problemem dopóki nie wypróbowałam na DOSŁOWNIE własnej skórze Utrwalającej bazy po cienie Cashmere. 

Dla mnie osobiście MEGA HIT! I to nie tylko na bal, imprezę, niedzielny obiadek czy randkę. Idealnie nadaje się do stosowania codziennie. Możecie mi wierzyć lub nie, ale baza ta przedłuża trwałość makijażu do 15 godzin! Może powtórzę - aż do 15 godzin! Co mnie jeszcze zaskoczyło? To, że baza intensyfikuje kolor cieni :D 

Wypróbowałam ją pierwszy raz w święta, całe intensywne trzy dni, zarówno w podróży, przygotowaniach jak i zwykłym siedzeniu przy stole. Makijaż zrobiony rano był w stanie idealnym przez cały dzień. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym co kilkanaście minut nie chodziła do łazienki i nie sprawdzała czy moje cienie już się zrolowały :P I wiecie co - nie zrolowały :) Skóra powiek była wygładzona a baza dodatkowo wyrównała jej koloryt. Na początku zmylił mnie kolor bazy, ale po nałożeniu jej byłam już spokojna, ponieważ świetnie się wchłania. Ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek i zapobiega ich osypywaniu się. 

Dla osób które lubią makijaż trwały i bez niespodzianek jest to absolutne must have. Baza jest wydajna, i na pewno nie zużyjecie jej w ciągu miesiąca :) 

P.S. Pamiętajcie o karnawale! Na pewno każda z Was chce wyglądać idealnie na balach, potańcówkach, imprezach czy podczas wieczoru z Mężem na kanapie :P 

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram