Pierwsze urodziny bloga!

27 stycznia

Sama nie wiem kiedy to zleciało. Serio! Wydaje się jakby to było miesiąc temu lub dwa, a tu minął rok! Sama nie wierzę, że wytrzymałam te 365 dni, że miałam i dalej mam pomysły na teksty, że praca nad zdjęciami czy wpisem choć pracochłonna to daje satysfakcje :) Cieszę się niesamowicie, że blog został wyświetlony ponad 37 000 razy! Że na Fb jest Was prawie 300 osób! A najbardziej cieszy to, że wracacie :) Wracacie mimo, iż takich blogów jak ten jest miliony. Dziękuję za wszystkie wiadomości, komentarze i lajki :) I proszę o więcej! Nigdy nie zapomnę tych pierwszych tygodni kiedy godzinami mogłam obserwować statystyki wpisów i czekać na kolejne odwiedzające osoby :)

No cóż nie da się ukryć, że strona ta istnieje dzięki Wam, gdybyście tu nie zaglądali pewnie dopadłby mnie brak weny, a sami wiecie czym to się kończy ;) Byliście z Nami na wycieczkach, bawiliście się z Nami zabawkami, wracaliście ze mną do pracy i testowaliście różne rzeczy :)

Życzenia? Jak każda osoba tworząca blog życzę sobie, aby było Was jeszcze więcej i więcej :) Dajecie takiego kopa do działania, motywujecie, i może nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy :) Sobie życzę wytrwałości, wielu pomysłów na wpisy i jeszcze więcej czasu, który mogłabym poświęcić na pisanie. I choć wiem, że od innych blogów dzieli Nas przepaść to chcę i będę się rozwijać, bo pisanie sprawia mi ogromną przyjemność :)

A teraz czas na Nasz Roczek w skrócie :)

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram