E.Wedel - karmelowy mus

14 marca

Wielokrotnie powtarzałam, że mam w domu łasuchów, którzy za słodki deser są w stanie oddać wiele :D Fajnie jest widzieć, jak ze smakiem wcinają kolejne przygotowane słodkości. I mimo, że nie jestem ekspertem w przygotowywaniu pysznych deserów, a do wypieków mam ewidentnie dwie lewe ręce staram się wybierać przepisy proste i szybkie w przygotowaniu. Przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji natknęłam się na konkurs organizowany przez Wedel, w którym należy przygotować deser wybrany spośród zaprezentowanych na stronie. W wyniku głosowania przeprowadzonego w Naszym rodzinnym gronie padło na Karmelowy mus :D Już sama nazwa powoduje ślinotok, a co dopiero gotowy deser :D

Składniki: 
- 180g czekolady karmelowej pełnej E.Wedel KarmeLove,
- 250g śmietanki 30-36%,
- 1/2 paczki ciastek Amerykanki E.Wedel,
- owoce do dekoracji.

Ciastka pokruszyć na kawałki. Do przygotowanych pucharków wsypać połowę pokruszonych ciastek. Czekoladę połamać i rozpuścić w kąpieli wodnej. Śmietankę ubić mikserem. Do rozpuszczonej czekolady dodać połowę ubitej śmietanki i delikatnie wymieszać. Następnie dodać resztę ubitej śmietanki i ponownie wymieszać. Mus nałożyć do pucharków z ciastkami. Pucharki wstawić na 2 godziny do lodówki. Przed podaniem pucharki posypać pozostałymi pokruszonymi ciastkami. Deser można udekorować świeżymi owocami.  
Smacznego!

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram