The Glenlivet - single malt, od którego się wszystko zaczęło

21 kwietnia

Zapewne każdy z Was ma sposób na odstresowanie się po ciężkim tygodniu pracy. Gdy przychodzi sobotni wieczór ja bardzo chętnie siadam na sofie i delektuję się smakiem ulubionego trunku. Do tej pory była to butelka z piwem podczas meczu mojej ulubionej drużyny piłkarskiej, ale odkąd spróbowałem whisky mój punkt widzenia nieco się zmienił.
Whisky The Glenlivet zabrała mnie w świat delikatnych aromatów cytrusowych, zasmakowałem w słodko-owocowych nutach pomarańczy oraz gruszek, z lekkim posmakiem karmelizowanych jabłek, zakochałem się w trunku o barwie szlachetnego złota. The Glenlivet to pierwszy single malt, jakiego spróbowałem i od razu przypadł mi do gustu. Barwa, smak i aromat, którego nie można pomylić z żadną inną whisky, trafiły do mnie tak bardzo, że teraz nie wyobrażam sobie sobotniego wieczoru bez szklaneczki Founder's Reserve.
The Glenlivet Founder's Reserve to prawdziwa szkocka single malt whisky z wieloletnią tradycją, sięgającą XIX wieku. Twórcą marki jest George Smith, który w 1824 roku otworzył pierwszą destylarnię w regionie Speyside.
Niepowtarzalny smak whisky The Glenlivet najlepiej odkrywać w klasycznym połączeniu z kostkami lodu. Ale zapewne wielu z Was zaciekawią również inne warianty. Whisky można pić również w drinkach. Szczególnie polecam wersję z syropem cukrowym i piwem imbirowym - pycha :) Na końcu postu znajdziecie oczywiście dokładne przepisy na drinki z whisky The Glenlivet.


On The Rocks
50ml whisky The Glenlivet Founder's Reserve
Kilka dużych kostek lodu
Podawaj w tradycyjnej szklance do whisky

1824
30ml The Glenlivet Founder's Reserve
30ml wytrawnego wermutu
10ml syropu z czarnej porzeczki
Kropla bittersa
Podawaj w wysokim, szerokim kieliszku

Highland Mist
60ml The Glenlivet Founder's Reserve
4 krople bittersa
1 łyżeczka płynnego miodu
Podawaj w tradycyjnej szklance do whisky

The Packshorse Bridge
30ml The Glenlivet Founder's Reserve
25ml syropu cukrowego
180ml piwa imbirowego
Podawaj w wysokiej szklance typu highball

Smacznego :) 

Pamiętaj - korzystaj z alkoholu odpowiedzialnie. Wspieramy politykę odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.


Wpis powstał w ramach kampanii The Glenlivet Founder's Reserve przygotowanej przez Streetcom.


Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram