Perlux - z miłości do czystości

20 maja

Zawsze wychodziłam z założenia, że lepiej sobie życie ułatwiać niż utrudniać. Im dłużej jestem gospodynią domową lub jak kto woli po prostu kurą domową, tym lepiej mi to wychodzi :D Do pewnego czasu uważałam, że nic nie poradzi sobie lepiej z plamami niż proszek do prania (oczywiście w ilości większej niż producent sugeruje :P), płyn do płukania (oczywiście pełna miareczka) i odplamiacz (no w końcu po coś go wymyślili). I tak żyłam sobie w tym przekonaniu ładnych kilka lat.

Idąc z duchem czasu, widząc nowości w sklepie postanowiłam zmienić swoje przyzwyczajenia. W ubiegłym roku po raz pierwszy spotkałam się z kapsułkami piorącymi Perlux. Oczywiście od razu pomyślałam sobie, że jak taka mała kapsułka może poradzić sobie z dziecięcymi plamami, czy wylanym winem na obrusie. Tym bardziej, że wcześniej używałam tylu specyfików :) Moja mina po wyjęciu prania z pralki była bezcenna :) 

Dziś, przy okazji współpracy z firmą Perlux po raz kolejny chciałabym pokazać Wam zalety tych małych, cudownych kapsułek. Dla mnie najważniejsze jest, aby środek do prania był 100% skuteczny, usuwając nawet najbardziej zabrudzone materiały. Nie ważne czy to plama po winie czy zaschnięta trawa z boiska szkolnego. Kupując środek piorący wypadałoby, aby spełniał swoją rolę :) Dodatkowy plus jeśli obok znikającej plamy pojawia się piękny zapach, nie taki na dzień czy dwa, ale na dłużej. Zwracam uwagę na to czy jest to faktycznie zapach, który nie drażni nosa i nie zapiera tchu w piersiach od intensywności :P A z takimi środkami również się spotkałam i byłam gotowa pranie wyprać jeszcze raz, aby tylko pozbyć się mocy zapachu! 

Kapsułki Perlux spełniają obie moje "zachcianki" :D Usuwają trudne plamy i pozostawiają piękny zapach na dłużej. Oprócz tego zawierają w sobie odplamiacz i chronią  tkaniny przed szarzeniem. Dla mnie istotną kwestią, która w dzisiejszych czasach odgrywa bardzo ważną rolę, jest to, że Perlux jest bezpieczny dla alergików. Od czasu do czasu zmagamy się z problemami skórnymi u Madzi i piorąc jej ubrania w kapsułkach mogę spać spokojnie :) I właśnie z myślą o najmłodszych pociechach Perlux stworzył produkty Baby Super Compact. Z pewnością wypróbuję je, gdy na świecie pojawi się nowy członek rodziny :) Istotną cechą używania kapsułek jest to, aby ubrania prać w co najmniej 40 stopniach, wtedy mamy pewność, że Nasza kapsułka rozpuści się cała :)

Biorąc pod uwagę to, że mieszkamy w bloku, w Naszym 50-cio metrowym mieszkaniu, nie muszę się martwić o to, że w łazience mam całą kolekcję środków piorących. Zamiast przynajmniej jednego pudełka z proszkiem i dwóch butelek (jedna z płynem do płukania a druga z odplamiaczem) mam zgrabne pudełko które zajmuje mało miejsca :)

Osobiście Perlux mogę podsumować w pięciu wyrazach: skuteczny, bezpieczny, oszczędny i łatwy w dozowaniu :) 

Na koniec pamiętajcie - warto wspierać Nasze rodzime firmy :)
Wpis powstał w ramach współpracy z marką Perlux

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram