Super Mamy Pampers - Czyli dlaczego warto wspierać świeżo upieczone Mamy

06 lipca




Pamiętam, że sama na początku nie wiedziałam co i jak. Pamiętam, że przerażało mnie wszystko, zaczynając od ciąży, idąc przez poród, a kończąc na pierwszym przewijaniu czy pierwszej kąpieli. Pamiętam również to, że jako świeżo upieczona Mama przepełniało mnie tyle szczęścia i radości, że wiedziałam, że sobie poradzę. Przecież nie ja pierwsza i nie ostatnia miałam zostać Mamą :) Bardzo dużo dały mi wówczas rozmowy z przyjaciółką, która miała "TO" już za sobą :) Niby nic wielkiego, kilka rozmów, porad, dobrych słów i od razu robiło się lepiej na serduchu.


Z takim samym założeniem wyszła ostatnio marka Pampers. Postanowiła stworzyć kampanię skierowaną do Mam, które znają i które używają produktów Pampers, jednocześnie chcących wesprzeć nowe Mamy ze swojego otoczenia. Myślę, że żadna z Mam biorących udział w projekcie nie zastanawiała się długo :) 
Cały projekt Pampers polega na przekazaniu prezentu od marki Pampers wybranej świeżo upieczonej Mamie. W skład upominku wchodzą następujące rzeczy: opakowanie pieluszek Pampers Premium Care w rozmiarze 1, przewodnik Pampers, body dla maluszka, kupon zniżkowy na zakup pieluszek Pampers. Moim zdaniem prezent jak najbardziej trafiony :)
Kiedy sama zostałam Mamą Madzi nie miałam zielonego pojęcia, że między pieluszkami może być tak kolosalna różnica. Na początku używałam tych dyskontowych co to też są ach i och. No, ale nie były... Kupiłam pieluszki Pampers i nie zawiodłam się. I kiedy urodziła się Marysia od pierwszego dnia były z Nami właśnie pieluszki Pampers Premium Care. 

Czym się charakteryzują? 
1. Warstwa ochronna utrzymuje zawartość pieluszki z dala od skóry dziecka, aby zapewnić mu komfort i ochronę.
2. 3 chłonne kanaliki równomiernie rozprowadzają wilgoć i utrzymują ją z dala od skóry dziecka, aby zapewnić mu uczucie suchości.
3. Pieluszka delikatnie otula Twoje dziecko, zapewniając mu jedwabistą miękkość.
4. Wskaźnik wilgotności poinformuje Cię o konieczności zmiany pieluszki, dzięki czemu zapewnisz swojemu dziecku właściwą ochronę i komfort.
5. Wycięcie na pępek chroni delikatny brzuszek Twojego dziecka dzięki idealnemu dopasowaniu.
Moim zdaniem taki prezent niespodzianka połączony z rozmową z zaufaną osobą jest milion razy więcej wart niż stosy ulotek czy filmów. Oczywiście wszystko zweryfikuje życie, ale taka Ciocia Dobra Rada zawsze się przydaje, choćby w najmniejszym stopniu. Sama tego doświadczyłam i teraz z perspektywy czasu szalenie to doceniam :)

Wpis powstał w ramach projektu "Super Mama" organizowanej przez Pampers i trnd.


Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram