Moda z Rosegal

29 listopada

Mam nadzieję, że weekend upłynął Wam pod znakiem zakupów :) Nie ma co ukrywać, że promocji było pod dostatkiem. Dziś chciałabym pokazać Wam moje zamówienie ze sklepu Rosegal, złożone co prawda jakiś czas temu. Przyszło tradycyjnie po około 3 tygodniach, a prezentuje się tak:

Pierwsza rzecz to rozpinana bluza, ze ślicznym kwiatowym motywem. Może na zimę się nie nadaje, ale na wiosnę będzie w sam raz. Bardzo mi się podoba, zarówno pod względem kolorystycznym jak i kroju. (KLIK)
Kolejna rzecz to szara bluzka z błyszczącym sercem. Zwykła bluzka, której brakowało mi w szafie. Fajnie się ją nosi, materiał jest przyjemny. (KLIK)
Trzecia rzecz to różowa bluzka. Zdjęcie niestety nie oddaje w pełni jej koloru. W rzeczywistości bardzo mi się podoba, nie spodziewałam się, że będzie tak fajna. (KLIK)
Czwartą rzeczą jest kolejna szara bluzka. Nieco luźniejsza z czarnym sercem. Przyjemna w dotyku. (KLIK)
Ostatnimi rzeczami są legginsy oraz bransoletka. Legginsy to typowy poliester, motyw świąteczny jest bardzo fajny. Bransoletka jest identyczna jak na zdjęciach sklepu. Chyba muszę zamówić drugą, ponieważ Madzia mi ją podkrada ;) (KLIK) (KLIK)

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram