Golenie na piątkę! Wilkinson Sword Hydro Connect 5

11 grudnia

Generalnie to lubię trochę szorstko, tak po męsku, ale... Ona woli na gładko, żeby ma twarzyczka była jak pupcia niemowlaczka :) Tak więc średnio raz w tygodniu mój gęsty, czarny zarost znika, a pomaga mi jeden z moich niezawodnych przyjaciół – Wilkinson Sword Hydro Connect 5.
Większość mężczyzn i chłopaków ma różne doświadczenia z maszynkami do golenia, od jednorazówek po systemowe rozwiązania, jedne są lepsze, inne gorsze. Reasumując ilu facetów tyle opinii – raz wygrywa Wilkinson, raz Gillette, raz ktoś inny. Osobiście swoje pierwsze golenie wykonałem maszynką Gillette i dość długo byłem jej wierny. Do momentu, gdy poznałem Wilkinsona. Na początku używałem jednorazówek, potem nadszedł czas systemówek. Aktualnie używam Wilkinson Sword Hydro Connct 5, a poniżej kilka zdań o tej fajnej i dokładnej maszynce.
Codzienne golenie może powodować podrażnienia, ale maszynka Wilkinson Sword Hydro Connect 5 pomaga chronić przed nimi męską skórę:
  • Pojemnik z żelem nawilżającym z technologią autouzupełniania żelu aktywowany za pomocą wody (zamiast zwykłego paska nawilżającego) jest zaprojektowany po to, by chronić skórę przed podrażnieniami i nawilżać ją w trakcie golenia. Nawilżenie utrzymuje się nawet do 1 h po goleniu.
  • Uchylny trymer - pojemnik z żelem uchyla się, odsłaniając wszystkie 5 ostrzy, by bez przeszkód golić trudno dostępne miejsca jak te pod nosem czy baki.
  • 5 ostrzy Ultra Glide dla idealnie gładkiego golenia.
  • Ostrza z systemem ochrony skóry Skin Guard. Wygładzają powierzchnię skóry, pomagając zredukować podrażnienia i zaczerwienienia.
  • Wkład Hydro Connect™ pasuje do wszystkich rączek marki Gillette® Fusion®†​​​​​​ i Wilkinson Sword Hydro Connect™.
Ufam maszynce Wilkinson, a lubię ją nie tylko ja, bo efekty jej pracy sprawiają przyjemność również mojej żonie. I chociaż osobiście wolę trzydniowy zarost, to wiem, że gdy przychodzi czas golenia to mogę mieć 100% pewności, że będzie sprawnie, szybko i ultra gładko.
Wpis powstał w ramach kampanii Wilkinson Sword Hydro Connect 5 na zlecenie trnd Polska.






Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram