Nowe miasto, nowe życie - Dlaczego nie?

22 lutego

Marzyliście kiedyś o tym, aby zmienić całe swoje życie, wyjechać do innego miasta, zacząć realizację swoich marzeń, zacząć spełniać się zawodowo i prywatnie? Ja tak miałam :) Marzył mi się wyjazd do Łodzi, zawsze interesowało mnie to miasto, jego rozwój i możliwości jakie daje mieszkańcom. Wiadomo, że lepiej jest mieszkać w Polsce Centralnej, niż na wschodzie kraju, gdzie choćby na lotnisko droga jest bardzo długa. 
Jak wiadomo z przeprowadzką związany jest wybór mieszkania. To czy zdecydujemy się na wynajem mieszkania czy na zakup własnego M zależy tylko i wyłącznie od Nas samych. Jeśli chodzi o mnie od zawsze jestem zdania, że warto postawić na własne cztery kąty, niż płacić obcej osobie. Żyjąc w czasach, kiedy nie każdego jest stać na zakup mieszkania za gotówkę, uważam, że najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wzięcie kredytu hipotecznego. Spora część osób waha się przed zakupem mieszkania od dewelopera, ale takie mieszkania mają dużo walorów. Przede wszystkim są nowe, dzięki czemu możemy wykończyć je tak jak Nam się podoba, projektowane są nowocześnie, zgodnie z obowiązującymi trendami. Nowe osiedla budowane są w sąsiedztwie terenów zielonych, a dbając o bezpieczeństwo mieszkańców, w szczególności dzieci osiedla są monitorowane i strzeżone. 
Przeglądając oferty deweloperów natrafiłam na ciekawą stronę. Na stronie inwestycji "Osiedle na Zdrowiu" znalazłam odpowiedź na nurtujące mnie pytania: zalety mieszkania na nowoczesnym osiedlu, dokładne projekty mieszkań czy opis inwestycji. Galeria zamieszczona na stronie jeszcze bardziej przekonała mnie w swej decyzji. Inwestycja zostanie zrealizowana w dzielnicy Polesie w obrębie ulic: Biegunowej, Spadochroniarzy, Krańcowej i Namiotowej. Lokalizacja Osiedla na Zdrowiu zapewnia szybki do­jaz­d do cen­trum Łodzi (ok. 5,4 km do Placu Wolności, ok 4 km do Manufaktury stanowiącej  rzeczywiste centrum rozrywkowo – handlowo – towarzyskie miasta). Kolejną jej zaletą jest sąsiedztwo łódzkich te­re­nów rekreacyjnych, w dzielnicy Polesie umiejscowiony jest Park im. J. Piłsudskiego (zwany potocznie Parkiem na Zdrowiu, będący największym parkiem miejskim Łodzi), Ogród zoologiczny, Ogród Botaniczny oraz Las Lublinek. Ponadto dzielnicę Polesie okala od wschodu rzeka Ner, od południa port lotniczy im. W. Reymonta, od północy ul. Szczecińska i Rąbieńska. Zgodnie z zatwierdzonymi planami w odległości ok. 1 km ma przebiegać zachodnia obwodnica Łodzi, która pozwoli na szybki wyjazd  na autostradę A2 oraz drogę ekspresową S8.

Inwestycja będzie realizowana w ramach kilku niezależnych przedsięwzięć deweloperskich, w trakcie których powstaną łącznie 463 mieszkania o powierzchni użytkowej w przedziale od 31 m2 do 75 m2.

"Osiedle na Zdrowiu" to idealne miejsce dla każdego: dla rodzin z dziećmi - sąsiedztwo terenów zielonych sprzyja wycieczkom i spacerom, dla singla - bliska odległość do centrum miasta, uczelnie wyższe, nowoczesna architektura to to, czego szukają młodzi ludzie. 
Teraz tylko pozostało postawić kropkę nad I ;) 

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram