Popreal - ubranka dla dzieci

08 marca

Jak każda mama mam słabość do ubranek dziecięcych. Praktycznie każde wyjście do galerii handlowej kończy się kolejnymi zakupami dla dziewczynek. Postanowiłam więc zmienić strategię i przeglądać oferty sklepów internetowych, wiedząc, że tego rodzaju zakupy robię rzadziej ;) No cóż, przyznaję się bez bicia, że i tym razem poległam. Za namową znajomej weszłam na stronę Popreal i rozpłynęłam się totalnie patrząc na to co proponuje sklep :) Zobaczcie sami:

Przeglądając dział newborn baby boy sets trochę żałowałam, że nie mam w domu kawalera, którego mogę stroić w muchę czy szelki. Najbardziej w oko wpadły mi dwa komplety. 

Pierwszy z nich Gentleman Style Bowtie Plaid Boys Two Pieces Set urzekł mnie zarówno kolorami jak i charakterystycznymi elementami - muchą i szelkami. Przyznam szczerze, że kiedyś wręcz nie mogłam patrzeć na takie połączenie, ale odkąd jestem mamą uważam, że są urocze :) 
Drugi zestaw Handsome Plaid Two Pieces Set spodobał mi się ze względu na kratę na spodniach. Skład ubranek to 95% bawełny, więc dziecko czuje się komfortowo nosząc je :) 
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zajrzała do działu dla dziewczynek ;) Przeglądając newborn skirts nie mogłam zdecydować się na jeden strój. Wybór jest ogromny, a każda ze znalezionych sukienek sprawi, że Nasza Księżniczka będzie wyglądać wyjątkowo. Wśród propozycji wybrałam dwie sukienki, które idealnie nadają się na wiosnę.

Pierwsza z nich Cute Floral Prints Dress With Flower Bag w ślicznym żółtym kolorze. Motyw kwiatowy zdecydowanie kojarzy mi się z wiosną. Sukienkę uzupełnia śliczna torebka w kształcie kwiatka :) 
Druga sukienka Cartoon Bunny Decorated Self Tie Tulle Patchwork Dress With Crossbody Bag idealnie pasuje na wiosenne uroczystości, takie jak wesele czy komunia. Która dziewczynka nie przepada za różowym kolorem :) Dół sukienki wykonany jest z tiulu co jeszcze bardziej sprawia, że sukienka wygląda wyjątkowo. Dodatkiem w tym przypadku jest torebka w kształcie królika :D 
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zakochana w tym sklepie, ubranka nie dość, że są piękne to gatunkowo są naprawdę bardzo dobre. Jak Wam się podobają moje propozycje? 

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram