GlySkinCare - Szampon z Organicznym Olejem Konopnym

24 kwietnia

O właściwościach oleju konopnego czytałam bardzo dużo. Zawsze byłam ciekawa jak kosmetyki z tym olejem w składzie sprawdzą się u mnie. Szczególnie brałam pod uwagę pielęgnację włosów, ponieważ wciąż mam z nimi problem. Po dwóch ciążach wciąż nie wróciły do swojego normalnego stanu. Tym sposobem trafiłam na markę GlySkinCare i produkt, który bardzo mnie zaciekawił - Szampon z Organicznym Olejem Konopnym
Z marką oraz produktem spotkałam się pierwszy raz, nie będę ukrywać, że najbardziej spodobało mi się to, że jest pozbawiony SLS, SLES oraz parabenów. Łagodna formuła szamponu wzbogacona o organiczny olej z nasion konopi delikatnie oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Dzięki zawartości protein soi i kukurydzy, szampon nadaje włosom zdrowy wygląd i blask. Witamina E dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym chroni cebulki i strukturę włosa przed toksycznymi wolnymi rodnikami. Szampon przeznaczony jest dla osób z tendencją do przetłuszczania się włosów. Wraz z nadejściem wiosny zauważyłam, że problem ten w moim przypadku powrócił, więc chciałam się z nim jak najszybciej uporać.
Produkt dostępny jest w plastikowej butelce o pojemności 250 ml. Kosmetyk posiada wygodny dozownik typu PRESS. Patrząc pierwszy raz na kosmetyk myślałam, że kolor szamponu jest taki sam jak opakowania, niestety byłam w błędzie, ponieważ kolor okazał się taki jak w przypadku większości szamponów - mleczny. Jeśli chodzi o konsystencję to określiłabym ją jako raczej rzadką, ale nie przeszkadza mi to w użytkowaniu. Biorąc pod uwagę brak SLS, SLES oraz parabenów w składzie szampon pieni się dość słabo. Zapach jest dość trudny do określenia, nie wiem czemu, ale przypomina mi męski żel pod prysznic :)
Jak powinniśmy stosować szampon? Nanosimy szampon na mokre włosy, a następnie masujemy okrężnymi ruchami. Po umyciu włosów spłukujemy szampon ciepłą wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia powinniśmy zastosować odżywkę do włosów z tej samej serii. Jak widzicie aplikacja jest bardzo prosta.
Pewnie jesteście ciekawi czy kosmetyk spełnił moje oczekiwania. Przez to, że szampon słabo się pieni bałam się, że nie domyje moich włosów tak jak bym tego chciała. I tu spotkała mnie miła niespodzianka, ponieważ szampon delikatnie, ale skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, nie przesuszając jej i nie powodując podrażnień. Po wysuszeniu włosów są one miękkie i błyszczące. Mam wrażenie, że są takie jak po wyjściu od fryzjera. Zgodnie z przeznaczeniem szamponu (włosy przetłuszczające się) są one dłużej świeższe co mnie dodatkowo zadowala. Mam nadzieję, że efekt jaki uzyskałam utrzyma się na dłuższy czas :)
Produkt możecie kupić wchodząc na stronę Diagnosis i przechodząc do sklepu internetowego :) 

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram