Śliwka Nałęczowska - Smak pokoleń

15 kwietnia




Lubicie słodycze? Ja uwielbiam :) I choć mojej pasji do delektowania się wszystkim, co czekoladowe i słodkie, nie podziela Iwona, to Madzia i Marysia dzielnie mi asystują. Oczywiście wszystko w odpowiednich i zdroworozsądkowych ilościach. Ważne, by nie przesadzić. Smak Śliwki Nałęczowskiej poznałem już kilka lat temu, a niedawno z przyjemnością powróciłem do niego ponownie.
Śliwki usprawniają pracę układu pokarmowego, chronią przed chorobami, obniżają poziom cholesterolu i są świetną przekąską dla wszystkich na diecie, ale przede wszystkim poprawiają humor. Oblane czekoladą są przepyszne :)
Tradycyjny smak Śliwki Nałęczowskiej towarzyszy Nam od początku lat 60. XX wieku, a dokładniej od 1964 roku. Śliwka kandyzowana w masie kakaowej w czekoladzie produkowana jest przez polską Firmę Cukierniczą "Solidarność". Smak Śliwki Nałęczowskiej nie zmieniał się od pokoleń - receptura jest stała, a śliwki są starannie dobierane i pochodzą od zawsze od tych samych dostawców.


Wpis powstał w ramach kampanii Śliwka Nałęczowska na zlecenie 

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram