Wiosenne Spotkanie Blogerek - Białystok 14 kwietnia 2018r.

26 kwietnia

Jak wiecie w marcu byłam na moim pierwszym spotkaniu blogerskim w Augustowie. Bardzo się wtedy cieszyłam, ponieważ była to dla mnie totalna nowość :) Po miesiącu mogłam się znowu cieszyć z kolejnego spotkania, tym razem w moim rodzinnym mieście - Białymstoku :) Organizatorkami spotkania była Michalina autorka bloga Brylantina oraz Asia prowadząca blog Nienałtowska blog. Dziewczyny są mistrzyniami w organizacji tego typu imprez, ponieważ było to kolejne spotkanie na ich koncie.

Spotkałyśmy się w Kawiarni Miodosytnia położonej w centrum miasta. Jest to dość nowe miejsce na mapie Białegostoku, więc tym bardziej cieszyłam się, że mogłam je odwiedzić :) Sama kawiarnia jest tak klimatyczna i charakterystyczna, że trzeba się o tym przekonać na własne oczy :) Bardzo podobał mi się wystrój lokalu oraz obsługa, która stanęła na wysokości zadania :) Ogromnym plusem była możliwość dobrania dania lub napoju do swoich upodobnień, np. zamiast kawy z mlekiem krowim możemy wybrać dodatek mleka roślinnego. Brawo za takie udogodnienia!
Tradycją tego typu spotkań jest wsparcie osób potrzebujących. Tym razem chciałyśmy wesprzeć młodą Mamę, 22-letnią Weronikę Uszakiewicz, znajomą jednej z Nas. Weronika od urodzenia zmaga się z wadą kończyny dolnej, czyli wrodzonym niedorozwojem kości udowej i strzałkowej. Jedyną szansą na zachowanie sprawności jest amputacja nogi powyżej kolana i zakup protezy. Chyba nie muszę pisać, jak ogromne są to koszta... Chciałyśmy wesprzeć Weronikę i zebrałyśmy dla Niej dwie torby korków. Jeśli również chcecie pomóc tej sympatycznej dziewczynie zapraszam Was na stronę => (tutaj).
W spotkaniu udział wzięło 11 dziewczyn, po raz pierwszy wśród blogerek pojawiły dziewczyny działające na Instagramie :) Moim zdaniem to bardzo fajny pomysł, ponieważ mogłyśmy wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami. Część dziewczyn znałam z "sieci" i bardzo się cieszę, że mogłam je poznać osobiście (Agnieszka i Ewelina :)), Patrycję poznałam na wcześniejszym spotkaniu, część dziewczyn podglądałam na ich profilach i blogach :) Podczas spotkania plotkom nie było końca. Rozmawiałyśmy o blogowaniu, kosmetykach, dzieciach i życiu codziennym. Po raz kolejny przekonałam się, że nawet spotykając kogoś pierwszy raz - czas, który wspólnie spędzamy może upłynąć w miłej atmosferze :) Jedyne czego żałuje, to to, że część z Nas musiała wyjść wcześniej :( Ale wierzę, że to nie było Nasze ostatnie spotkanie.
W spotkaniu udział wzięły: 
1. Michalina - brylantina.blogspot.com
3. Natalia - www.elfnaczi.pl 
4. Patrycja - www.gabrysiowamama.pl
5. Paulina - www.lifeinpictures.pl
6. Patrycja - www.szmaratka.pl
8. Ewelina - www.blogolady.pl

Patronami spotkania były marki: Hean, Mohani, Republika Mydła oraz Chic Chiq od których otrzymałyśmy drobne upominki :) Z tego miejsca chciałam podziękować Michalinie i Asi (mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję Cię poznać :)) za możliwość bycia na spotkaniu i poznaniu wspaniałych osób :) Mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze niejedną okazję do spotkania się :)


Zdjęcia: Michalina, Iwona

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram