BELL - LET’S TALK ABOUT TREND - KOLORÓWKA W STYLU PIN-UP

18 maja

Jakiś czas temu przedstawiłam Wam nowości od Bell z serii LET’S TALK ABOUT TREND dedykowane Naszym paznokciom (tutaj). Przypominam, że produkty z tej kolekcji możecie nabyć od kwietnia w sieci sklepów Biedronka :) Za każdym razem kiedy jestem w sklepie zwracam uwagę na tą kolekcję i przyznam szczerze, że bardzo mi się spodobała. Cała utrzymana jest w stylu pin-up, czyli bardzo dziewczęcym. 

W dzisiejszym wpisie skupię się w całości na kolorówce LET’S TALK ABOUT TREND, w której skład wchodzą: pomadki w płynie, palety różu do policzków w świeżych, pastelowych odcieniach, pachnący puder oraz bananowy korektor. Kolorowe kosmetyki z tej kolekcji zostały stworzone zgodnie z gorącymi trendami sezonu.
W wiosennych, mocniejszych promieniach słońca zależy Nam, aby cera wyglądała nienagannie, a każdy kolor, którego używamy, dodawał jej blasku. Pomadki i róż do policzków z najnowszej kolekcji Bell fantastycznie współgrają ze światłem. Używanie ich to czysta radość zabawy makijażem i eksperymentowania z kolorem. Pomadki zachwycają metalicznym blaskiem i optycznie powiększają usta, a palety różu wpisują się w trend konturowania. Kosmetyki te pozwalają w prosty sposób stworzyć make-up, który będzie lekki, ale jednocześnie wyrazisty. Podstawą każdego makijażu jest teraz idealnie gładka skóra. Puder do twarzy i korektor pod oczy zapewniają jej efekt świeżości i jednolity koloryt. 
ANTI-DARK EYE CONCEALER korektor do cieni pod oczami - dodaj mocy i blasku spojrzeniu! Odpowiednio napigmentowany korektor w bananowym odcieniu maskuje cienie wokół oczu oraz inne niedoskonałości cery. Formuła zawierająca aktywne składniki roślinne: proteiny pszenicy i wyciąg z nasion chleba świętojańskiego wygładza naskórek i optycznie zmniejsza widoczność drobnych zmarszczek. Doskonale rozprowadza się, nadając skórze równomierny odcień. 
Przyznam szczerze, że trochę obawiałam się koloru korektora, uważałam, że kompletnie nie będzie pasował do mojej cery. Myliłam się, ponieważ korektor idealnie wtapia się w skórę. Nie muszę go nakładać w dużej ilości, ponieważ nie borykam się z problem cieni pod oczami. Konsystencja korektora jest kremowa, fajnie współgra z kremami, dzięki czemu na Naszej twarzy nic się nie roluje, a efekt rozjaśnionej cery utrzymuje się kilka godzin. 
LIQUID METAL LIPSTICK metaliczna pomadka w płynie - przygotowana w czterech kolorach zgodnych z najnowszymi trendami, zapewnia intensywnie metaliczny połysk. Optycznie powiększa usta, dokładnie wypełniając ich kontur. Kusząco pachnie owocem mango. Nie klei się, jest łatwa w aplikacji. Długo utrzymuje się na ustach i nie zmienia koloru. 
Do tej pory nie używałam pomadek metalicznych, nie byłam do nich przekonana. Być może było to spowodowane złym doborem odcienia. Pomadki z kolekcji LET’S TALK ABOUT TREND przypadły mi do gustu, zarówno pod względem odcienia jak i aplikacji. Spokojnie mogłabym je porównać do błyszczyku. Dostępne są w czterech odcieniach: od różu po brąz. Róż zdecydowanie pasuje dla nastolatki, natomiast brązy dla dojrzałej kobiety. Jeśli chodzi o trwałość to pomadki nie należą do najtrwalszych. Nie przeszkadza mi to jednak, ponieważ spokojnie możemy używać ich na krótkiej uroczystości czy imprezie. 
PERFECT POWDER pachnący uniwersalny puder do twarzy - transparentny, optycznie wygładza cerę. Zapewnia jej subtelnie matowe wykończenie. Redukuje widoczność porów oraz efekt przetłuszczenia skóry. Przedłuża trwałość podkładu i pozostaje na nim niewidoczny. Jest łatwy w aplikacji, nie osypuje się. Kusząco pachnie owocem mango! 
Pierwszą rzeczą jaką zrobiłam po otwarciu pudru to powąchałam go i przepadłam. Zazwyczaj tego typu kosmetyki pachną sztucznie i chemicznie, a ten puder pachnie wręcz cukierkowo :D Bardzo duży plus za to! Co do jakości oceniłabym go bardzo dobrze. Fajnie współpracuje z podkładem, kolor ma delikatny, wygładza strukturę skóry i  dba o to, aby jej nie przesuszyć. 
TRIO COLOUR BLUSH zestaw do modelowania policzków - idealnie pasujące do siebie pastelowe odcienie. Można nakładać je warstwami lub łączyć, by uzyskać modny efekt konturowania kolorem. Formuła wzbogacona pigmentami w otoczce z estraktów oleju jojoba zapewnia przyjemną w aplikacji, kremową konsystencję i nie zatyka porów. Pozostawia satynowe, lekko połyskujące wykończenie oraz długotrwały efekt makijażu. Nie osypuje się podczas aplikacji. 
Nie jestem ekspertem w konturowaniu, dopiero zaczynam swoją przygodę. Na co dzień policzki delikatnie podkreślam, tworząc naturalny efekt. To co zauważyłam to przede wszystkim to, że ożywia makijaż. Pigmentacja jest naprawdę dobra, więc trzeba uważać, żeby nie przesadzić z produktem. Podczas aplikacji nie sypie się co bardzo mi się podoba. 
Tak jak widzicie kolekcja LET’S TALK ABOUT TREND przeznaczona jest dla każdej z Nas. Zarówno nastolatki, jak i dojrzałe kobiety odnajdą produkt i odcień dla siebie. Ceny kosmetyków są naprawdę niskie, a jakość produktów zadowalająca :) 

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram