Zmysłowy duet - Le Petit Marseillais

09 maja

Jak pewnie pamiętacie z wcześniejszych wpisów miałam już przyjemność wypróbować żele od Le Petit Marseillais (tutaj i tutaj). Nie zawaham się napisać tego, że jestem zakochana w ich zapachach. Nie są sztuczne, ani chemiczne tak jak w przypadku niektórych konkurencyjnych firm.

Le Petit Marseillais pochodzi ze słonecznej Prowansji, czyli krainy zdumiewających kolorów, wyjątkowych składników i zniewalających zapachów. To właśnie tutaj, w południowym słońcu dojrzewają drzewa migdałowca i kwitną sady pomarańczy. Prowansja to urokliwe gaje oliwne, cytrusy, pola lawendy i słoneczników.

Tym razem jako Ambasadorka otrzymałam duet żeli dla Niej i dla Niego :)
Zacznę od żelu dla Niej - o zapachu Granatu. Owoc ten, jest pełen niespodzianek i taki sam jest jego wymykający się jednoznacznym określeniom aromat - subtelny, lecz wyrazisty oraz delikatny, lecz trwały. Po raz kolejny pod tym względem marka mnie nie zawiodła. Zapach jest obłędny :) Pozostaje na skórze przez dłuższy czas. Konsystencja nie jest rzadka co bardzo mi odpowiada, ponieważ żel nie przelewa się w dłoniach. Fajnie się pieni, dzięki czemu nie zużywamy jednorazowo dużej ilości. Żel zdecydowanie dobrze oczyszcza i odświeża, jeśli chodzi o nawilżenie, to specjalnie nie zauważyłam tego efektu. Nie przeszkadza mi to jednak, ponieważ zawsze po kąpieli stosuję balsam. To kolejny raz kiedy marka Le Petit Marseillais zaskoczyła mnie pozytywnie.
Drugi żel rzecz jasna wypróbował Paweł :) Mogę się wypowiedzieć jedynie na temat zapachu, który tak jak w przypadku innych żeli jest obłędny. Życzyłabym sobie, aby każdy kosmetyk pachniał tak naturalnie jak żele Le Petit Marseillais :) Męska propozycja to połączenie Czerwonej Pomarańczy i Szafranu, przyznacie, że jest to połączenie zaskakujące. Współgrają tu dwie nuty, których natura jednocześnie przyciąga i zaskakuje. Podobnie jak w przypadku damskiej wersji, również ta doskonale oczyszcza i odświeża ciało, pozostawiając na nim cudowny zapach. Zauważyłam, że Paweł chętniej sięga po ten żel, niż konkurencyjny :) 
Oboje zgodnie stwierdziliśmy, że połączenia zapachowe zmysłowo działają na Nas :) Pierwszy raz spotkaliśmy się z tego typu zapachami, ale już wiemy, że nie skończy się na jednym opakowaniu :)
#zmysłowyduet #ambasadorkalpm

Zobacz również

0 komentarze

Pisząc komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Facebook

Instagram